trygg Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Hei er det noen i tønsberg som er interesert til å spleise på term lab utstyr? for måling og justering mellom db konk. Hilsen Trygg(toyota carina 142.5 db)2 plass street c.på lørdag :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Hei er det noen i tønsberg som er interesert til å spleise på term lab utstyr? for måling og justering mellom db konk.Hilsen Trygg(toyota carina 142.5 db)2 plass street c.på lørdag :pray Var det du som hadde to splx? Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygg Skrevet Juni 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Var det du som hadde to splx? ja det var meg.står mellom å bruke 2 splx eller 4 dynabel 9412.de 9412 hadde jeg 142.5 med,bare splx 136.5 med feil tuning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 ja det var meg.står mellom å bruke 2 splx eller 4 dynabel 9412.de 9412 hadde jeg 142.5 med,bare splx 136.5 med feil tuning. Hallo ja. var borte å snakket med deg noen ganger. Lillebror hjelp deg å koble noe i fjord på cb Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygg Skrevet Juni 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Hallo ja. var borte å snakket med deg noen ganger. Lillebror hjelp deg å koble noe i fjord på cb hei morten skal du til rudskogen søndag 10\7? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 ja det var meg.står mellom å bruke 2 splx eller 4 dynabel 9412.de 9412 hadde jeg 142.5 med,bare splx 136.5 med feil tuning. I riktig kasse, og med skikkelig forsterker, spiller splx svært høyt. Bilen som spilte høyest på finalen i fjor hadde 2 stk splx12. Dynabelene kan nok ikke oppnå samme lydtrykket. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 hei morten skal du til rudskogen søndag 10\7? Med tanke på at det kom en man på motorsykkel i sandefjord å tok lappen kan det bli vannskelig. he he.. Prøver å finne en løsning på ting. Å prøver også å bestikke sjefen med fri Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Hei er det noen i tønsberg som er interesert til å spleise på term lab utstyr? for måling og justering mellom db konk.Hilsen Trygg(toyota carina 142.5 db)2 plass street c.på lørdag :pray Skal ikke du være med på teamet? Termlab kommer til disposisjon der Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygg Skrevet Juni 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Skal ikke du være med på teamet? Termlab kommer til disposisjon der hvilket team?ring meg vi du har tid 99531977. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Det kommer ett team som jeg ikke skal snakke så veldig mye om enda. Har vel ikke i grunn noen rett til å nevne noe, men kan si at det blir ett sikkelig konge opplegg å dønn seriøst. Dette blir vel noe utenom det vanlige tror jeg Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg