hagseth Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Hei. Jeg holder på og samle inn forskjellige deler så jeg får sveiset meg nytt rustfritt eksosanlegg. Har ordnet med noen som skal skjære ut flensen som skal sitte på turboen etter mål. Tenkte jeg sku høre om noen vet målene på denne flensen, eller enda bedre, noen som har/vet om tegninger av den? Turboen er den orginale KKK K03 som sitter på en 96 A4Q. Håper noen kan hjelpe meg med et svar på dette innen rimelig tid, så jeg slipper å løsne den gamle for å måle opp. PS! Å kutte av og bruke den gamle flensen fra katalysatoren er ikke et alternativ for meg, da jeg ikke har tenkt å ødelegge det gamle, kan være kjekt å ha i bakhand for framtidige eu kontroller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Hei.Jeg holder på og samle inn forskjellige deler så jeg får sveiset meg nytt rustfritt eksosanlegg. Har ordnet med noen som skal skjære ut flensen som skal sitte på turboen etter mål. Tenkte jeg sku høre om noen vet målene på denne flensen, eller enda bedre, noen som har/vet om tegninger av den? Turboen er den orginale KKK K03 som sitter på en 96 A4Q. Håper noen kan hjelpe meg med et svar på dette innen rimelig tid, så jeg slipper å løsne den gamle for å måle opp. PS! Å kutte av og bruke den gamle flensen fra katalysatoren er ikke et alternativ for meg, da jeg ikke har tenkt å ødelegge det gamle, kan være kjekt å ha i bakhand for framtidige eu kontroller. Hei! kan kanskje hjelpe deg. har en brukt uthulet katalysator som sikkert hadde vært perfekt for ditt formål. Jobber på norsk bildelsenter. Spør evt etter fredrik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagseth Skrevet Juni 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Har tenkt tanken selv, men har bestemt meg for å ha 3"" rustfritt hele veien. Ser ikke ut til at noen her kan hjelpe. så jeg regner med jeg demonterer til helgen, Så får jeg laget meg en tegning av flensen. Koster bare 350 kr å få skjært ut en ny rusfri flens med laser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Har tenkt tanken selv, men har bestemt meg for å ha 3"" rustfritt hele veien. Ser ikke ut til at noen her kan hjelpe. så jeg regner med jeg demonterer til helgen, Så får jeg laget meg en tegning av flensen.Koster bare 350 kr å få skjært ut en ny rusfri flens med laser. okay. kan tipse om eksosen på lierstranda som laga 3" eksos til oss på nbs på passat-reklamebilen vår. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1.8t quattro Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 på¨min løsnet flensen når jeg kjørte .så ut som den bare satt i kjeramisk pasta eller lignende.men jeg måtte skjære den i to får og få den ut .det var en skjøt der men den kom jeg ikke til. ble faktisk bedre respons med 3 tom fremre en jeg hadde trodd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1.8t quattro Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 på min løsnet dovnpipen fra flensen mens jeg kjørte .den var bare festet i kjeramisk pasta el. fikk ikke ut den originale uten og kjære i den det var en skjøt men der kom jeg ikke til.det var mye bedre respons en jeg hadde trodd fra original til tre tom uten kat. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1.8t quattro Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 trodde ikke den første kom se :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg