Teddy Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Kjøpte meg for en stund siden 17" felger og 205/40 dekk. Når jeg har folk baki og jeg kjører i dumper (skal veldig lite til) så virker det som dekket treffer skåla på demperne mine. Hvordan kan jeg greiest løse dette? Stivere fjærer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 heisann. skåla har en fast lengde fra senter på spindelen din, og vil ikke gi etter, så dekket subber i undersiden av skålene. tror heller at dekket ditt subber i innsiden av skjermene dine jeg :) har samme problemet selv :) svaret er å rulle hjulbuer litt, eller om felgene dine har feil offset for bredden på felgen, kjøpe nye felger med riktig offset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teddy Skrevet Juni 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Men det er jo klaring i massevis der. Hjelper ikke med stivere fjærer? Jeg har lyst til å kjøpe meg senking, men det kan jeg bare glemme, eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg