vovvov Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 her er min første bilmodd http://i18.photobucket.com/albums/b140/vovvov/modda1.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Hvis du har brusha det luftinntaket der så var det veldig bra!!! Fronten burde du kutte ut da den er skjev. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vovvov Skrevet Juni 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 takker. Enig i at fronten er litt skjev ja, får se om jeg finner en annen ved en senere anledning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 pent ser bra ut fæl farge Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Meget bra til å være din første :) Bedre enn min første... :D Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg