Hayabuza Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Jeg har en B230A som har ligget ute siden januar. og jeg var å så på den idag... Jeg kjente på den og den gikk rundt uten problem. men da jeg løfta den opp så jeg at det rant olje ut grenrøret :win så... er motoren død og pakninger og ellers alt annet istykker? eller kommer oljen av at jeg drev å snurra rundt på den mens den lå på siden? (Forgasser, Gearbox og alt står på motren... så den skulle nå være tett) :afro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Kan være mulig at når du snurra motoren at det kom litt olje en eller annen plass, + at den lå på siden, da kan det jo oljen ha lagt opp i stempla, å med tida lekt mellom ringene og inn i syklinderene.. slik at når du røyste den opp da kom oljen ut eksosen.. Kan ikke tenke meg at pakninger skal bli ødelagt da, men er jo seff. mulig :) Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 du får teste og starte den opp. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet Juni 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 jepp... men så kjedeli å ta den ut igjen vis den er ødelagt.. anger2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Jeg har en b230a som selges skambillig hvis du sier ja nå, ellers går bilen på skroten i mårra. Motorn er helt strøken, en del nytt, går bra og girkasse kan medfølge(m47) Gi meg et bud så kan vi bli enig, mye enklere enn å knote med en møkkamotor som ligger ute.Denne fungerer garantert, har vært i bruk frem til et par uker siden, da jeg fikk ny bil. Edit:kan startes i bilen Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Jeg har en b230a som selges skambillig hvis du sier ja nå, ellers går bilen på skroten i mårra. Motorn er helt strøken, en del nytt, går bra og girkasse kan medfølge(m47) Gi meg et bud så kan vi bli enig, mye enklere enn å knote med en møkkamotor som ligger ute.Denne fungerer garantert, har vært i bruk frem til et par uker siden, da jeg fikk ny bil. Edit:kan startes i bilen Da var bilen solgt, så tilbudet gjelder ikke lenger... Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg