-zlurv- Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 jaja.. prøvde meg på den samme som resten... dette er en wip, og jeg tenkte at jeg skulle sette på en ku fanger osv.. Original: modd: Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 tøft.. hehe.. så fin ut.. hvite blinkers må u ha;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 fin den.. men du.. venstre framhjul? har det ramla av? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vovvov Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 bra dette, men be publikum om å flytte seg fort som f... ut av veibanen. En førerløs bil er på færde. hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 bra dette, men be publikum om å flytte seg fort som f... ut av veibanen.En førerløs bil er på færde. hehe. dakar rally!! d er f... meg ikke noe vei bane.. d er bare en j..... stoor ørken;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juni 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 bra dette, men be publikum om å flytte seg fort som f... ut av veibanen.En førerløs bil er på færde. hehe. hehe... fant bare gammle menn som satt i rett vinkel... så denne bilen er fjernstyrt! :D ;) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Var er förare ??? Ratt ??? Men dette kan bli bra !! Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Lurer fremdeles på hvor det venstre framhjulet er henn jeg :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juni 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Lurer fremdeles på hvor det venstre framhjulet er henn jeg :) Han skrenser på to hjul.. :p med en 57hk motor :bump Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg