Zeph Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Er det mulig å smøre\spraye potta inn med anti-rust? Det må jo tåle ein del varme. Kva middel bør eg bruke? Potta er rusta ganske kraftig i flensen og eg hadde håpt å kunne bruke den samme om eg pussa ned rusten og behandla den. Siter Nissan Primera P11 98-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 zinkgrunning tåler vel ca 600 varmegrader.. og så hjelper det mot rusten.. Steinsprut og slikt er jo en killer uansett hva du bruker.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeph Skrevet Juni 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Bilde. Flensen på midtre lyddempar av, så der må eg skifte heile demparen, men hadde eit håp om å ta vare på potta. Siter Nissan Primera P11 98-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 skal du greie å stabilisere den rusta der, så må potta sandblåses å zinkes. Men som sagt, steinspruten tar knekken på sinken etter vært også. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeph Skrevet Juni 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Sandblåse kjem eg ikkje til å gjere, men er det nødvendig? Flensen skal jo presse saman sjølve røyret frå midtre lyddempar , så eg tenkte at sjølve flensen ikkje måtte være heilt 100%. Å få den heilt rustfri er vel ikkje mulig, men kan eg pusse og behandle den for å halde den i live eit par år til? Prøver å spare penger på alle punkt eg kan, og det er potta. Midtre lyddempar må skiftast uansett. Siter Nissan Primera P11 98-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg