Goop Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Noen som har det? Lurt på om eg kanskje skal gjøre det på min..Men vil se noen skikkeli bilder av det først.. Eldar :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juni 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Fant no et bilde selv og no:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Jeg synes det ikke er no pent. Ska love deg, du kommer til å angre på det når folk ska inn bak i bilen. har sittet på med en kompis som hadde fjernet de, er et hælvete å snu seg vær jævla gang noen ska inn i bilen. Spes når vi kjørte sabeltanndrosje....heh Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 er jo rimelig fint da..men om du gjør det, gjør det orntli såfall..er en E36 der med meg som har fjerna, bortsett på førerdøra..det er ikke noe fint! i tilegg er det dårlig arbeid, når du ser bilen i rette lyset ser du TYDELIG sparkelmerker der han har fjerna håndtaket..! det er no gudd.. men sånn som det er gjort på den bilen er det jo serdeles frekkt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juni 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Jeg synes det ikke er no pent. Ska love deg, du kommer til å angre på det når folk ska inn bak i bilen. har sittet på med en kompis som hadde fjernet de, er et hælvete å snu seg vær jævla gang noen ska inn i bilen. Spes når vi kjørte sabeltanndrosje....heh JA! Derfor eg vil se skikkeli bilder før eg gjør noe. Og tenke godt over saken...=p Men eg kommer til å kjøpe noe sånn pop-opener eller noe...Orker ikkje bøye meg bak...Då kan eg like godt bare drite i det.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 et rimeliggere alternativ er jo lakkerte dørhåndtak? tror alldrig jeg har sett dette på 240 før, så vet ikke hvordan det blir..men hadde det vært noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 har man så mye imot dørhåndtakene på bakdørene så kjøper man seg heller en 242.. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg