Mazda626 Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Rappet et bilde av Elanzer: Her mangler det lokket som jeg snakker om. Over hullet i tårnet, er det originalt en kopp som skal dekke toppen av støtdemper. Det er denne koppen jeg mener. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Åja, bare en slik plastikk hette du tenker på? Eller gummi? Den er ikke så viktig.. Trodde du mente selve skåla nedi der jeg... Den som er så rusta der... Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda626 Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Åja, bare en slik plastikk hette du tenker på? Eller gummi? Den er ikke så viktig.. Trodde du mente selve skåla nedi der jeg... Den som er så rusta der... Nei den er av metall, og ruster derfor opp. Samtidig skapes det kondens under dette lokket, det på grunn av at vannet ikke får tørket opp. Dette medfører selvsagt rust. Derfor fjernet jeg dette lokket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Ok. På min 626 GT er dette bare en gummihette... Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juni 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 grunnen til at det lokket ikke er på mine støtdempere er at det var så lite igjen av dem Devil godt over halvparten av dem var rustet bort :pray hehe så de kommer ikke på igjen hos meg nei, og gidder ikke kjøpe nye nei :) hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg