Primm95 Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Hei alle samen. Jeg har ett spørsmål angående fjernstyring av sentrlåsen på min primera. Det er en 96 mod hatchback. Lurer på hvor selve hovedreleet til sentrallåsen ligger. fikk med ett ark når jeg kjøpte selve kitet til sentrallåsen ( heter blue chips) der står d de forskjellige fargene osv. Står også at sentrallås styreenheten skal ligge ved rattstamma men jeg finner ikke den.... Kan noen hjelpe meg med dette?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Hei alle samen. Jeg har ett spørsmål angående fjernstyring av sentrlåsen på min primera. Det er en 96 mod hatchback. Lurer på hvor selve hovedreleet til sentrallåsen ligger. fikk med ett ark når jeg kjøpte selve kitet til sentrallåsen ( heter blue chips) der står d de forskjellige fargene osv. Står også at sentrallås styreenheten skal ligge ved rattstamma men jeg finner ikke den.... Kan noen hjelpe meg med dette?? eg har lurt på det samme... på min P11 da... men er usikker... kor har du kjøpt den? Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primm95 Skrevet Juni 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 eg har lurt på det samme... på min P11 da... men er usikker... kor har du kjøpt den? Jeg har kjøpt min på bilextra....de sa d skulle bare vere plugplay men d virket ikke sånn når jeg skulle gjøre d hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeph Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Då spør du dei på Bilxtra om hjelp. Siter Nissan Primera P11 98-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg