geirhaak Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Er det noen som har prøvd å sette inn F28 kassen inn i en Kadett E? Har montert girkassa i kveld! Motorfestet fram på denne kassen passet perfekt over! Men det motorfestet bak på motoren, så ikke ut til å passe!? Er det noen som kjenner til dette? Foresten tok et par bilda av den gamle F16 Kassa mi! Denne har stått i Kadettn i ca 2mnd. Holder ikke lenge disse kassene! :P Her ser dere ihvertfall ett av de! Litt rava kassa der ja! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 hehe, kassa der så bra ut :P *ler* kjørte selv med F16 kasse på 207 hk 16V motor, holdt bra den.. når jeg ser avataren din, så håper jeg det er din bil, og da regner jeg med det fortsatt sitter turbo motor i den? skal ikke være noe problem å sette F28-kassa på denne, men har aldri sett det in real life.. enkleste er vel å spørre på Opel Motorsport Club sitt forum, om du er medlem der.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirhaak Skrevet Juni 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Er min bil det ja! :P Og det står forstatt C20LET i den! Har en tråd der også! La til en her også bare for og se om det kansje var noen som ikke hadde bruker der som kansje viste noe! :P Har satt inn F28 Kassa, men får ikke det til å stemme med bakre motorfestet! :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirhaak Skrevet Juni 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Nu heill æ seriøst på å bli gal! :P Vart ferdig med monteringen av girkassen i dag! Skulle hekte på giroverføringa så va dein f.... mæ for lang! Nån som veit koss æ plokke av dein biten som går fra giroverføringa å inn på girkassa? Får æ av dein så e d jo barre å sveis dein om! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg