castano Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Jeg trenger hjelp til å komme i gang med moding, har PS men vet ikke hvordan jeg får moda. kunne noen gitt meg noen bra sider der det står forklart eller forklare det kort? Siter Leter etter en Volvo 360 som er til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 http://digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm her er det mye å lære av Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
castano Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 takker! :pray Siter Leter etter en Volvo 360 som er til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 np..hyggelig å kunne hjelpe :) Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
castano Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 kommer snart med første mod :D blir nok tragisk men men er jo nr 1 da :P Siter Leter etter en Volvo 360 som er til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
castano Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 når jeg skal bruke lasso så blir alt helt krøll eks når jeg skal ta hjul buene blir de taggete osv :( og jeg får ikke til å legge på bumbere. Siter Leter etter en Volvo 360 som er til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Vil anbefale deg å lese tråden "Veiledere"... Der står veldig mye nyttig for deg som nybegynner;) X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
castano Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 skal jeg gjøre... tusen takk :D Siter Leter etter en Volvo 360 som er til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steph Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 <!--c1--></div><table border='0' align='center' Bare tester en liten ting :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg