Gå til innhold

Bergen ---> Rudskogen

Ranger emnet


Dodgy

Anbefalte innlegg

Snart er det Gatebil på Rudskogen. Og en del av morroa er bilturen fra Bergen til Rudskogen. Jeg lurte på når de fleste planlegger å starte kjøreturen, slik at sannsynlighetene for å kjøre med et par andre er større. Hadde vært artig å kjørt en del biler sammen til Rudskogen.

 

Nå er det jo Rudskogen som er den store Happeningen, så det er unødvendig å starte den store planleggingen for kjøreturen. Men hvilke rute satser dere på? I fjor kjørte vi Filefjell. Det var en ok rute. Men det var et sykkelritt over fjellet der akkurat den dagen vi kjørte. Og det var av og til litt irriterende. De fleste passerer vel Voss til ett eller annet tidspunkt, så det enkleste er vel felles avreise fra Voss en eller annen gang?

 

Var usikker på hvilken forum-del jeg skulle poste denne tråden i. Kan gjerne slettes / flyttes om folk ønsker det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til Rudskogen også. Har til og med valgt ut hvilke camping stol jeg skal ha med meg :P . Være kan vel ikke bli stort dårligere enn gjennomsnittsværet i Bergen i Juni.

 

Er det ingen som har bestemt seg for når de skal kjøre over? Har hørt med noen kamerater. De kjører den 6. rett til Sverige. Så til Rudskogen noen dager senere. Vi skal innom Sverige vi også, men vet ikke om det blir før eller etter vi har vært på Rudskogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta det med ro gjennom Lærdal da.. VELDIG ofte kontroller i 60 sonene for tia, og nå har de søren meg begynt i 80 sonene også! :boxing anger2

 

EDIT: i år er det sykkelløpet det er snakk om førstkommende helg, så det er ingen problem..

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er minst 3 biler som kjører natt til fredag, sånn at vi er der om morgenen fredag og får en ok plass:) Det gjorde vi ifjor og vi hadde ett stort smil rundt munnen når vi kom frem pga gøy kjøretur:)

 

hmm tror det blir ruten med ferge, har prøvd begge de siste årene, og ruten med ferge går litt kjappere har det vist seg, + at det er noen veldig underholdene svingete strekk på veien:)

 

Ska te Biltema en av dagene og kjøpe kulegrill og partytelt så er festen sikret der nede, hehe:)

- 1995 Bmw E36 325i coupe

X - 1995 VW Golf GTi - Solgt

X - 2000 Toyota Hiace - Gamle firmabilen

X 1995 Bmw E36 318is coupe - Solgt

X 1988 Mazda 626 2.0i coupe - Solgt

 

-------------Sev/Bergen--------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår