Appelsin Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Jeg driver å bygger anlegg i bilen min for første gang, så har ikke så god peiling, jeg lurte da på om jeg må ha delefilter når jeg skal ikke skal ha egen diskant ... Skal kjøre forsterker.! Siter Nå: Bmw 316I Touring e30 Eldre: .:.3xAprilia rs .:.Honda Camino .:.Suzuki Tsx .:.Yamaha dt .:.Vespa Bravo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisKrogstad Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Jeg driver å bygger anlegg i bilen min for første gang, så har ikke så god peiling, jeg lurte da på om jeg må ha delefilter når jeg skal ikke skal ha egen diskant ... Skal kjøre forsterker.! Hva mener du med IKKE diskant? Hva slags forsterker, hva slags spiller og hva slags høyttalere samt hva slags bil er dette? Mvh CK Siter BMW 320DAT ESS tuklet med. Bilstein understell 20" Black edition felger Double exhaust 2x4" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 han tenker sikkert på komponentsett med frittstående diskant. da trenger han delefilter. har han kooksialhøytaler så trenger han ikke. Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Jeg driver å bygger anlegg i bilen min for første gang, så har ikke så god peiling, jeg lurte da på om jeg må ha delefilter når jeg skal ikke skal ha egen diskant ... Skal kjøre forsterker.! Vil det si at du skal ha coax-høyttalere? Altså at diskantene sitter i mellomtonene? I så fall skal det enten følge med eller være innebygd delefilter. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelsin Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Ja det er det Siter Nå: Bmw 316I Touring e30 Eldre: .:.3xAprilia rs .:.Honda Camino .:.Suzuki Tsx .:.Yamaha dt .:.Vespa Bravo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg