Appelsin Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Lurte på hvodan jeg skal måle str på høytalern , er det øverst ved skruene eller ved midten? Siter Nå: Bmw 316I Touring e30 Eldre: .:.3xAprilia rs .:.Honda Camino .:.Suzuki Tsx .:.Yamaha dt .:.Vespa Bravo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisKrogstad Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Lurte på hvodan jeg skal måle str på høytalern , er det øverst ved skruene eller ved midten? Det variere litt. faktisk så er ikke en 13cm en 13cm altid samme er 16,5cm og 17cm. Pluss at produsentene måler på litt forskjellige steder og måter. Gi meg bil merket og plassering av høytaler og jeg skal fortelle deg hvilken str du trenger. MVH CK Siter BMW 320DAT ESS tuklet med. Bilstein understell 20" Black edition felger Double exhaust 2x4" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelsin Skrevet Juni 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Det er en bmw 316 touring front høytalere, målte 12 oppe ved skruene og 13 på midten! Siter Nå: Bmw 316I Touring e30 Eldre: .:.3xAprilia rs .:.Honda Camino .:.Suzuki Tsx .:.Yamaha dt .:.Vespa Bravo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Sævik Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Det er 5,25" altså 130mm som er i den bilen.Så alle høytalere som har den benevnelsen vil passe. Siter Mvh Frode Sævik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Hva om dybden eller magneten er for stor da? Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Hva om dybden eller magneten er for stor da? Da tilpasser man bilen slik at den passer :D Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Da tilpasser man bilen slik at den passer :D :pray :pray :pray :pray :pray :pray Som balsam for mine ører.... Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg