MariusH Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Eg har litt rust med dørene og listene. Hvordan går eg fram meg å ta vekk rusten å lakke det igjen? Må eg ha noke grunning på føst? Takker for alle svar. :) Siter 94 Opel Vectra 2.0i 8v [x]85 Nissan Cherry 1.5 :P [x]90 Mercedes 190E 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 lite banditt trix som faktiskt funker veldig bra er å pusse det bort med negerkuse, sånn grovrengjører, svart sak i drillen. så smører du på noe som heter cantrust, fåes kjøpt på bilXtra og noen lakkerings verksteder, det er sånn rust etende/hindrende guffe. så pusser du den litt til for den blir litt tjukk når dne har herda, så grunner du så lakker du ;) er det en fin bil ville jeg sandblåst istedenfor den negerkuse tingen. men fortsatt hatt på cantrust. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg