Toa Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 hjelp! "støvkoppen" på subn min har falt av :mad: hva kan jeg lime den med? har prøvdt med 2komponent lim men det funka dårlig.... lurte på om det går med rutelim eller sikaflex? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KDS Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 sikaflex funker bra! Siter (X)97 Nissan Primera GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toa Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 sikaflex funker bra! nice!! har litt igjen av den eg fekk med sideskjørta, funker den? eller ka type då? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Bruk vanlig kontaktlim! Lim generellt er brukendes til dette. Bruk fantasien! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toa Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Bruk vanlig kontaktlim!Lim generellt er brukendes til dette. Bruk fantasien! Mvh Pål kontaktlim? er det sterkt nok da? skal prøve med sikaflex trur eg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg