ryuujin Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Hei, Får ikke av høyttalerdekselet bak på peugeot 406. Altså i hattehyllen. Har prøvd i timesvis nå og det sitter jo så inni helvete satan faens hardt! Greide å brekke opp det ene sånn halvveis, men ser ingen skruer til høyttaleren. Det virker som om de er skrudd fra innsiden! Faen ta de dumme patentene, man kan jo bli redd faktisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Som du sier, de er ikke skrudd fra bagasen da? sjekket der? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ryuujin Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 ser ingen skruer på innsiden da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 hmm, da vet jeg ikke.. hørt på pug forumet da? http://www.peugeotklubb.no der er det mange som har god peil. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ryuujin Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 fikk det til... faen å dum jeg er, de hang fast i en skål under... når jeg fjerna den gle de rett opp og fri... ingen problem egentlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg