isak Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 fikk meg photoshop her om dagen, og ble jo da nødt til å prøve meg på bilen til mamma =) en 323 1990 modell... og ja, jeg vet at det er mange feil og mye slurv, har ikke vært nøyaktig, ville bare skjekke ut funksjonene i programmet og se om jeg fikk det til... utgangspungt: resultat: kommentarer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Hei. Til og med jeg ser at det mangler soting på rutene på høyre siden. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Hei. Til og med jeg ser at det mangler soting på rutene på høyre siden. mvh hehe, ja vet, tenkte at det sikker ikke var noen som kunne legge merke til det, men der tok jeg feil! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koKKin Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 sak sier: "du har ikke rota på høyre side, det kan til og med jeg se" bla bla bla Isak sier: bæsjeunge Isak sier: som sikkert er 10 år eldre enn meg koKKin sier: hehe Isak sier: så derfor er han unge Isak sier: eller jeg kan ikke si noe stygt om andre på forumet for da legger du ut i post =) Isak sier: Siter Volvo V50 1,6D 2008 Volvo v40 1,8L 1998 (solgt) Bmw 318is 1994 (solgt) volvo 244 dl 1981 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 sak sier:"du har ikke rota på høyre side, det kan til og med jeg se" bla bla bla Isak sier: bæsjeunge Isak sier: som sikkert er 10 år eldre enn meg koKKin sier: hehe Isak sier: så derfor er han unge Isak sier: eller jeg kan ikke si noe stygt om andre på forumet for da legger du ut i post =) Isak sier: KÅRE! nå gir du deg :aug: din Devil nå blir det :boxing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Illuminati Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 hehe, synes bilen er fin jeg.. Men synes ikke panseret passer. Siter Du har lest Dan sin mening. Lev med det! Mitt Citroen prosjekt "Of all the things I've lost I miss my mind the most" - Ozzy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg