mazdafun Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Hei. For en tid tilbake var det en her inne som snakket om å skifte motor fra vanlig 2,5 liter V6 (KL) til en KL-ZE motor. Søkte litt etter dette, men fant ingen tråd. Hva skjedde? Var det lett eller vanskelig. Kan du poste, eller sende meg en melding? mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Heisann!! Jeg starta en tråd om det...ikke her inne på 626, men på Mazda. Hehe...det har ikke skjedd så mye egentlig. Hadde en komplett motor med hjerne og alt, men den ble solgt like før jeg bestemte meg. :fuckme2: Synd egentlig var jo egentlig kanksje billig. Men vi har prata med Japan Auto om de kunne skaffe motorer! Det kunne de godt, men de hadde det veldig travelt fram til Gatebil i Juli...så vi er ikke øverst på lista enda...men jeg driver da å leter enda... Tror ikke det skal være så vanskelig å skifte den motoren. Er jo så å si samme motoren bare innmaten er forskjell. Ps: Gammel bilen din er her jeg bor. Sigheri er en kompis av meg. Sliter kraftig med å holde følge jah . :pray Fant det ut i går :) Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Hei jan, er ikke gammel bilen hans..... Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Åh?? Het han ikke mazdafun?? :wonder doh hehe...ja kanskje jeg surrer Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 nope, kjøpte dn av Zwan Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg