anonym Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Noen som har dette komponet settet?hva syns dere om det?det oser jo power av de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Noen som har dette komponet settet?hva syns dere om det?det oser jo power av de. Jeg skal bruke Fusion JL-serien i min mondeo :D Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anonym Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 har du hørt dem spille eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 har du hørt dem spille eller? Ikke enda desverre, de er jo såvidt kommet til norge, men de ser jo mildt sagt brutale ut, og er ett mye brukt merke i f.eks usa. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Hadde aldri hørt om fusion jeg før jeg så de på earthquake sine sider. Er det generellt bra utstyr de har eller er det bare noen som utmerker seg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Hadde aldri hørt om fusion jeg før jeg så de på earthquake sine sider.Er det generellt bra utstyr de har eller er det bare noen som utmerker seg? Det er bra utstyr ja, mye brukt i england og usa, er vel også sett på West Coast Customs, de har noen fusion demorack stående i hallen der, hehe. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 hehe, har jeg aldri tenkt over. Vurderer å kjøpe inn noen høytalere i bilen vi skal bruke på vei til revyfestivalen. Har jo bare plass til småhøytalere å muligens en liten sub. Resten av plassen trenger vi til pils :scared Kanskje se på billigsortimanget deres da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 hehe, har jeg aldri tenkt over.Vurderer å kjøpe inn noen høytalere i bilen vi skal bruke på vei til revyfestivalen. Har jo bare plass til småhøytalere å muligens en liten sub. Resten av plassen trenger vi til pils :scared Kanskje se på billigsortimanget deres da. Sikkert ikke så dumt.. du får jo gå inn på http://www.autocustom.no og finne en forhandler da. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 jess. får ta turen innom :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Går netsen ikke et nummet av Max Power, Redline og sånne engelske blad der di ikke skryter av et eller annet fra Fusion. Sist var det en Focus med annlegg til under 3000 pund som spilte 158 DB:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Ikke verst :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
basskongen Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Ikke verst :) Har hørt dem spiller virkelig bra saker, mye likt Focal, skikkelig bra ihvertfall :-) Bk :scared Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 sammenlign fes serien til fusion med fks ss xtream da? Hvem vinner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 sammenlign fes serien til fusion med fks ss xtream da?Hvem vinner? Er jo bare å putte de i samme bilen å prøve det :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 hehe. sant nok, alt er jo mulig :) Bare at her i trøndelagen er bilstereo utvalget noe begrenset i forhold til merke. Det går stort sett i rf,focal å cadence. Å jeg har ikke planer om å bruke noen av de egentlig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg