Per-Henrik Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Jeg lurer på hva jeg skal gjøre med felga minne. driver og pusser opp en 244, trur den blir ganske tøff jeg, Den blir sølv farga. også har jeg ett par phinix 100+ felger. skal jeg lakke dem vanlig grå "alu felger" eller skal jeg lakke dem hvite. Har veldig lyst til å ha dem helt polerte, helt blanke med kunn klar lakk, men det er vell nesten umulig, elelr er det noen som har testa? og går det ann og polere opp kanten igjen så den blir bra på felgene? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 hvis du polerer lenge så;) Å^ÅÅÅ jeg er så interessert i et par phoenix 100+ :( :scared :scared edit: tror ikke hvit blir så kult påde! må liksom i alle fall ha den polerte kanten for å være KUL! og helst bredding av kanten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 hvis du polerer lenge så;) Å^ÅÅÅ jeg er så interessert i et par phoenix 100+ :( :scared :scared edit: tror ikke hvit blir så kult påde! må liksom i alle fall ha den polerte kanten for å være KUL! og helst bredding av kanten jeg har hatt helt hvite phoenix 100+ jeg, ser helt greit ut d Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Jeg lurer på hva jeg skal gjøre med felga minne. driver og pusser opp en 244, trur den blir ganske tøff jeg, Den blir sølv farga. også har jeg ett par phinix 100+ felger. skal jeg lakke dem vanlig grå "alu felger" eller skal jeg lakke dem hvite. Har veldig lyst til å ha dem helt polerte, helt blanke med kunn klar lakk, men det er vell nesten umulig, elelr er det noen som har testa?og går det ann og polere opp kanten igjen så den blir bra på felgene? hvite phoenixfelger er tøft det, men fargen på bilen har jo en del å si der syns nå j.. har sett en del lyse-blå metallic og vinrød metallic 240`er med hvite phoenix og det er skikkelig pent! :) men vet ikke helt hvordan det blir på en sølvfarga en... ville ha gått for polerte felger hvis bilen er eller skal bli sølv... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tic2002 Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 jeg har akkuratt lakkert penta felgene mine, ble nesten slik mørk grå som t5r felga er, farge kode Multona 0707. det vart tøft! pentaene mine hadde polert kant men måtte gi opp å pusse den! så ble hellakkert! Siter "We ride together, We die together, Volvo boys 4 life" Volvoen: 83` 244 blå. 235000 km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 IKKE hvite phoenix 100+!!!! Polér kanten og lakk resten, eller polér hele felgen! Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240GL Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Jeg har sluttet å streve med å slipe og lakke felger selv. Det lokale fengselet sandblåser og pulverlakkerer(!!!) for 100 kr/felg. Selvgjort er både dyrere, tidkrevende og gir dårligere resultat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Jeg har sluttet å streve med å slipe og lakke felger selv.Det lokale fengselet sandblåser og pulverlakkerer(!!!) for 100 kr/felg. Selvgjort er både dyrere, tidkrevende og gir dårligere resultat. Hvilket fengsel?? Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 IKKE finn på å ødelegg noen phenix 100+ felger med hvit lakk, er ikke så mange igjen og de er gått ut av produksjon også...blir/er samleobjekter!! :win Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Hav kan jeg gjøre for og få polert opp kanten på best mulig måte. det beste (tøffeste hadde vært og tatt hele felgen så den ble helt blank. Hvilken dekk bruker dere på disse felga? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Hav kan jeg gjøre for og få polert opp kanten på best mulig måte. det beste (tøffeste hadde vært og tatt hele felgen så den ble helt blank. Hvilken dekk bruker dere på disse felga? j hørte selv på "polering" av felgene mine, de gamle phoenix 100+ felgene, og det ville ha kosta meg ca 1500 ,- for 4 felger, altså "helpolering" av felgene... de på det verkstedet sa de kunne prøve å glass-blåse felgene, for å se om det utga nok for å få en fin polert kant, men dem kunne ikke love noe... j solgte både felgene og bilen før j kom så langt, men det var noe j hadde kommet til å gjort, hadde j hatt de felgene i dag... brukte forresten 205/50 dekk på felgene, akkurat passe profil på de...! Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 blir det godkjent rulle omkrets da?? Me jeg må gjøre noe med felga som står til bilen. bolert hele felgen hadde vært tøfft. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 blir det godkjent rulle omkrets da?? Me jeg må gjøre noe med felga som står til bilen. bolert hele felgen hadde vært tøfft. Hvordan bil har du? Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Hvilket fengsel?? Hvorfor vil han ikke svare på det??? Dette er den andre tråden jeg spør han om det i... doh Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 volvo 244 1985 modell Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg