acoupe Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 kjølerveska mi koker så og si når den er så vidt over 90 grader, og vifta går ikke rundt. Er det termostaten jeg må skifte ? eller er det noe annet som kan være galt ? mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 kjølerveska mi koker så og si når den er så vidt over 90 grader, og vifta går ikke rundt.Er det termostaten jeg må skifte ? eller er det noe annet som kan være galt ? mvh stian Mål om du får strøm der du skal ha strøm... Kan være termostaten, 100c switch eller vifta.. Evt brudd eller sikring... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 sjekk kontakten på viften.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 jøss....nå går vifta og vannet går ikke varmt....strange !!! Hva kan ha forårsaket dette ? at den først ikke funker , så funker helt fint ! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 jøss....nå går vifta og vannet går ikke varmt....strange !!! Hva kan ha forårsaket dette ? at den først ikke funker , så funker helt fint ! Kontaktfeil... Jordingsfeil... Utrolig flott med sånne kommer-og-går-feil på det elektriske? Nei... :) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Vanligste feil er jo at selen i passasjer setet er utav eller at anlegget ikke står på høyt volum. Om du har fører vinduet ditt halv veis oppe, setet i hakk 5 på ryggen og blinker 3 ganger med bremselysene så skal d nok ordne seg :D Hver gang jeg dauer min corrado så går passasje vinduet ned. hehe Har hørt flere historier om rare ting som kommer og går hos vw, men d skyldens nok stort sett dårlige kontakter, fukt og slikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Vanligste feil er jo at selen i passasjer setet er utav eller at anlegget ikke står på høyt volum.Om du har fører vinduet ditt halv veis oppe, setet i hakk 5 på ryggen og blinker 3 ganger med bremselysene så skal d nok ordne seg :D Hver gang jeg dauer min corrado så går passasje vinduet ned. hehe Har hørt flere historier om rare ting som kommer og går hos vw, men d skyldens nok stort sett dårlige kontakter, fukt og slikt. corradoen min er generelt litt i 100 når det gjelder det elektriske, nå f.eks funker plutselig ikke vindusheiseren min, får ikke ned vinduet. Får litt siden funka ikke lyset i speedon, plutselig funka det igjen, samme har skjedd baklysa mine og tåkelysene. Er sikkert no bøll ett eller annet sted i bilen min, burde jeg kanskje ta en diagnose ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corre Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 På tide med ny sikkringsboks kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg