sRt Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Noen som har flere linker lignende denne ang stereobygging og sånt? Jeg prøver å sette meg litt inn i dette og det er mye å få med seg. Ser ut som bilstereoskolen på bilforumet.net også døde. Tips fra bilradiospes Her er også en bra link ang glassfiberstøping Chris Tutorials Guider og lignende er også supert. Ta for eksempel et par bilder under installasjonen av din stereo, og skriv noen forklaringer om hva som ble gjort, hvorfor, og hva resultatet ble. Evt problemer som oppsto. Dette er ting jeg går utifra at flere enn meg er ute etter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Noen som har flere linker lignende denne ang stereobygging og sånt? Jeg prøver å sette meg litt inn i dette og det er mye å få med seg. Ser ut som bilstereoskolen på bilforumet.net også døde. Tips fra bilradiospes Her er også en bra link ang glassfiberstøyping Chris Tutorials Ang støping med glassfiber er det eget forum her for det, bare å klikke seg inn på Komposittforumet på forsiden av forumet, her ligger også den samme linken ang. støping. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 http://www.bassbrothers.no har guide til kabeltrekking, kassebygging osv. Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg