Zetec Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 I dag hentet vi: Stinger SPV35 batteri Stinger Signalkabler 20 meter Brown Bread Cobra Alarm m/backup. Så det vi har gjort i dag er: En har vasket bilen innvendig, endel gjenstår enda, hvor vi bruker silikonrens til å få vekk alt drit, gammel sika osv. Slik at bilen er klargjort for demping i dører, gulv, vegger og tak. Jeg begynte såvidt på alarmen også i dag, og fortsetter med den i morra til den er ferdig. Jeg tok noen bilder underveis, men av en eller annen grunn har kabelen streiket litt, ordner seg vel i morra tenker jeg. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Da fikk vi gjort litt i dag også, men kom litt sent igang pga at jeg måtte holde noe kurs på jobben. Så ble vel totalt ett par timer. Så det vi fikk gjort i dag er: Vasking av dører Vasking av hattehylle Vasking av sidevegger bak Demping av hattehylle Demping av sidevegg bak Bilder kan dere finne her. http://mondeo.bilteknikk.net/demping Får nok gjort endel mer i morra. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Vi har hatt litt stopp i prosjektet pga at vi venter på deler, men etter det vi har fått vite i dag så kommer stylingen til fredag og resten av bilstereoen til mandag eller tirsdag neste uke. Så da får vi jo se om ikke vi kommer igang igjen, ligger nok også noen nye bilder på nett nå, av diverse demping og bygging av nye dørsider. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedfile Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 mye kosta det for dempematter til hele bilen? Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 mye kosta det for dempematter til hele bilen? Veilpris på det vi har brukt er ca 6000,- Noen plasser kan man vel og merke få gode tilbud fra rundt 3000 og oppover. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Veilpris på det vi har brukt er ca 6000,- Noen plasser kan man vel og merke få gode tilbud fra rundt 3000 og oppover. Og de er tunge? Vi fjerna litt asfaltmatter fra en bil her for en stund siden... ble vel en ca 50 kg.... :scared Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg