D-1 Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Skulle vell kanskje ha vert på mediaforumet,men passer litt inn her også! ganske bra reklame da! he he http://www.big-boys.com/articles/speakers.html Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Kul den ja.. Men: den er gammel, har vært posta før og går nå i tillegg på Norsk tv :) Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Kul den ja.. Men: den er gammel, har vært posta før og går nå i tillegg på Norsk tv :) Kult, på hvem kanal da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Kult, på hvem kanal da? Æsj, husker ikke hvilken det var.. fikk det bare med meg i sånn i farta :( Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Den går faktisk på MTV. I sensurert/klippet utgave. Må passe på hva barna ser vet dere..................huff huff. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Blaupunkt kan det med å lage morsome reklamer for sine produkter. Jeg husker en annen reklame for mange år siden, den gangen man fikk Sky1 i Norge:) Det var en eldre amerikansk kabriolet som kjørte over det som så ut som en ørkenvei og under denne veien så var det en gruve. Anlegget spilte så høyt att gutta nede i gruven begynte å danse og hakke og banke i takt med musikken. Som var Lee Dorsey's sang Working in a Colemine. Men det er vel ikke sikkert det er så mange av oss som husker den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 hehe, har ikke sett den før jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Kom faktisk på en annen også:) Der var det vel den samme gamle kabriolettbilen som gikk inn i en sånn stor bilknuser som river bilen i små deler som kommer ut på ett langt samlebånd. Da delene kom ut på samlebåndet så la spilleren og spilte ennå, så det var sikkert da reklame for at Blaupunkt er ett holdbart produkt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg