x8|volvo Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 så et par fine biler på autodb her i går natt! :D hehe....sjekke denna (tror den volvoen er litt vell lav;) ) og denne siste nevntet er RÅÅ...men prisen er :scared for en slik bil....selv om den er påkosta myYYYYE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Syyyk pris på den siste der! Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 ja, men den er INNMARRI rå også da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 denne var også pen du! men bare senka 45mm ?! :O hehe....bross er ganske stilig selv om sideskjørta og bakdelen er litt "rar" i forhold til fronten sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Men på den stasjonsvogna så står det ikke noe om motor da! Hva slags det er. Og garantert at han sliter med kald lufta da han har luft filteret der det er! Har vært slik på min også og det fungerte veldig dårligt! Men artig bil for det! Absolutt! Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 den første bilen selges pga. av at eieren blei målt til 107km/t i ei 50-sone ;) bilen er vel nærmest et vrak.. kappa fjører, mye bulker, stygg lakk.. egentlig ikke noe å ha.. finn en bakaksling som har fått mer juling enn den der og du er god ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Men på den stasjonsvogna så står det ikke noe om motor da! Hva slags det er. Og garantert at han sliter med kald lufta da han har luft filteret der det er! Har vært slik på min også og det fungerte veldig dårligt! Men artig bil for det! Absolutt! eneste som står er att det er en åtta Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Men på den stasjonsvogna så står det ikke noe om motor da! Hva slags det er. Og garantert at han sliter med kald lufta da han har luft filteret der det er! Har vært slik på min også og det fungerte veldig dårligt! Men artig bil for det! Absolutt! ja, litt derfor jeg vurderer å flytte batteriet til venstre side, eller til bagasjerommet.. for å bruke 960 sin luftfilterboks isteden.. (har boksen med filter) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Jeg har batteriet i bagasje rommet. Luft filteret ligger i grillen og så har jeg montert 2 elektriske vifter forran radiatoren! Så kjølingen fungerer bra og motoren får bra med kald luft! Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Jeg har batteriet i bagasje rommet. Luft filteret ligger i grillen og så har jeg montert 2 elektriske vifter forran radiatoren! Så kjølingen fungerer bra og motoren får bra med kald luft! sånn mao? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Der nærmer det seg! Har bare litt andre vifter og ikke det glasset forran filteret! Et helvete hvis det plutselig begynner å regne mye! Så derfor kjører jeg ikke så mye i regnet! :) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Satan for en pris på den siste. Greit nok å betale for motor altså, men den tok kaka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Der nærmer det seg! Har bare litt andre vifter og ikke det glasset forran filteret! Et helvete hvis det plutselig begynner å regne mye! Så derfor kjører jeg ikke så mye i regnet! :) mitt filter er rustfritt stål... viften min er på innsiden nå (pga viftestøy) edit: jeg fjernet også plexiglass-ruten.. var noen på forumet her som mente den kunne blende andre trafikkanter, noe jeg ikke tenkte på. den var egentlig bare for å hindre insekter i å komme i filteret, samt div støv. jeg monterte filteret på den trakten som går ut der.. dro av ytterste leddet på trakten, så der passet det perfekt! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Satan for en pris på den siste.Greit nok å betale for motor altså, men den tok kaka du får ta å google selholm fjærbein, det drar jo opp prisen litt Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 denne var også pen du! men bare senka 45mm ?! :O hehe....bross er ganske stilig selv om sideskjørta og bakdelen er litt "rar" i forhold til fronten sombrero Noen som vet hvordan man kan få til 2-veis tak luke på 240 ?? Har svæært lyst på det :D :naaaws Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg