goonzday Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Hei. Jeg trenger 1 cm mer å gå på foran på dørene i bilen min (magneten går i vinduet når det rulles ned). Hvordan løser jeg dette? På forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Hei. Jeg trenger 1 cm mer å gå på foran på dørene i bilen min (magneten går i vinduet når det rulles ned). Hvordan løser jeg dette? På forhånd takk! Ta en stk 19mm mdf/spon/finer plate å lag ett avstandsstykke. Så lenge ikke det stanger i døra da. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excursion Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Et lite tips... Pass på at ikke vindu sveiva ikke går i veien for høytaleren da.... Fordi at det gjorde den nemlig når jeg bygg avstandshylser til mine Polk DB 6 3/4, Å DA måtte jeg modifisere sveiva litt da...... Modifiserer heller en å flytte høytaleren asså...... Den sitter så perfekt nå da...... Siter 01 BMW 320 DAT. x 09 Ford Ranger XLT x 02 Volvo S60 x 93 MB 200E x 87 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goonzday Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Dette høres fornuftig ut, men jeg vet ikke engang hvordan et avstandsstykke ser ut. Har noen bilder / beskrivelse? Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Dette høres fornuftig ut, men jeg vet ikke engang hvordan et avstandsstykke ser ut. Har noen bilder / beskrivelse? Takk! Du kan bare lage en ring. Som du monterer bak høytaleren så du får den lengre ut, så den ikke går i ruta di. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goonzday Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Åhr, hadde det bare vært så enkelt. Var akkurat ute og kikket, godset rundt hullet er ikke jevnt nok til at en ring vil passe der, og hullet er faen ikke stort nok for høyttaleren heller. Fittebil. *SKUFF* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Hvis det er ujevnt så bruker du byggningslim eller akryl for å fylle og lime/feste ringen til dørsiden. Har en kasse med en perfekt lim til dette bruket. Send PM så kan du få kjøpe en... Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goonzday Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Hei. Beklager maset, men jeg postet feil på forrige topic. Jeg fant disse hos transmedia.no: Bygger de ut slik at det blir plass til høyttalerne mine? Beskrivelse: "Overgangsring for montering av 5,25" (130mm) høyttaler i originaluttak i fordørene på Ford Fiesta III fra 04/89-12/95. Prisen er for ett par." På forhånd takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg