p10 Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Hvis noen klarer denne blir jeg IMPONERT!!! Hva slags type gjenger er det på oljetrykksbryteren på en sr20di? Siter Nissan Primera LX '92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 hmm,der er sånn du skrur rundt mot sola tipper eg!! :roll: Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10 Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 hmm,der er sånn du skrur rundt mot sola tipper eg!! :roll: :win Hehehe... Var ikke det svaret jeg var ute etter, men det er jo forsåvitt rett! Tenkte på gjengeavstand og diameter på hullet...... Siter Nissan Primera LX '92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkz Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Spørs kass type gjenger det er.. mm-, UNC-, UNF-gjenger...? kan være masse rart, mest sansynlig er det vel mm-gjenger Siter -- 94' Krasjtestet Primera 2.0 SLX -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10 Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Vet at bluebird har R1/8" DIN 2999 gjenger.... Spørsmålet er om det er samme type på Primera. Siter Nissan Primera LX '92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg