Zeph Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Eit punkt som kan redusere forsikringspremien er FG-godkjent alarm og startsperre. Bilen min (98 mod) har NATS, Nissan Anti Theft System. Er dette godkjent av Forsikringsselskapenes Godkjenningsnemnd? Og har bilen startsperre, korleis finner eg eventuelt det ut? Siter Nissan Primera P11 98-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 du får ringe og spørre på Nissan ogeller selskapet Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 NATS startsperre er FG godkjent (alle primera etter 95 har startsperre) NATS alarm er jeg faktisk usikker på om er FG godkjent, men de spør jo bare om bilen har alarm, og har den det så sier du selfølgelig ja.... Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 NATS startsperre er FG godkjent (alle primera etter 95 har startsperre) NATS alarm er jeg faktisk usikker på om er FG godkjent, men de spør jo bare om bilen har alarm, og har den det så sier du selfølgelig ja.... Da er jeg heldig som fikk min 91 modell med alarm og startsperre :D Defa pakke som var montert inn i den, Så jeg har spart masse i forsikring pga det :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 da jeg fornya forsingringen min hos gjensidige i februar fikk jeg det godkjent... Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg