ekkoj Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 og et hangarskip :D Bare noen få bilder.. sliten bil igrunn, men nyvaska og litt heldig lys ser den jo nesten ok ut liksom ... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Det første bildet var nu ikke heeelt en vectra :p Fin orginal vectra og felgene passet som smør! Sånn ser ca. min bil ut, mangler nytt bremsesystem, felger og dobbel eksospotte bak samt. lakkering av skjørtene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 mihkku skrev: Det første bildet var nu ikke heeelt en vectra :p Fin orginal vectra og felgene passet som smør! Sånn ser ca. min bil ut, mangler nytt bremsesystem, felger og dobbel eksospotte bak samt. lakkering av skjørtene Nice. Er veldig fornøyd med felgene mine.. tilfeldig at det ble de, men de passer bilen bra. Synes du må få av det sølvgreiene på viskerene dine, ellers så bilen din fet og strøken ut! Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mANlAC Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 ekkoj skrev: og et hangarskip :D Bare noen få bilder.. sliten bil igrunn, men nyvaska og litt heldig lys ser den jo nesten ok ut liksom ... Fikk ikke sett hangaren jeg:( glemte det helt.....men takk for bildet..hehe:D Åssen går det med bilen, funker alt greit nå??? Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 mANlAC skrev: Fikk ikke sett hangaren jeg:( glemte det helt.....men takk for bildet..hehe:D Åssen går det med bilen, funker alt greit nå??? Bilen funker greit synes jeg.. Har fått litt høyere tomgang bare, men det er ikke noe stort problem, ser ut som om den er tett for olje også.. tilsynelatende ingen lekkasjer... Enn så lenge :D Men trenger nye hjul snart ass... :( Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 hadde ikke du bestilt nye felger mikkhu? :) Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Kommer på bilen på Fredag, orker ikke når forstilligen må tas. Men bilder blir det nok av t helga og enste helg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg