KaldBlod Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Sitter og lager en side om Golf II her nå. Som jeg har skrevet på forsiden: Denne siden er laget for å samle informasjon og bilder (samt film) om forskjellige norske Golf II. Siden vil også fungere som en bilde-dump for bilder til bruk i blant annet forskjellige nettfora for de som har registrerte biler. Denne tjenesten vil etterhvert bli automatisert. --- Greia er at jeg sliter med å finne på navn til denne siden. Noen som vil hjelpe meg? Prøver å få siden ferdig til i morgen. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Lag hva du vil så legger vi det ut på mit domene - http://www.golf2.no Orker ikke lage til noe der - bruker bare mail ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Greit! fornyer du domenet når det går ut? Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 ..snart ferdig, faktisk. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 har samme tanken jeg.. har nettopp kjøpt et domene. navnet på det ble vw-gfx (volkswagen-graphics) el.. http://www.vw-gfx.com er ingenting der, da jeg ofte er for opptatt til å gidde å lage et automatisert system (hvor folk skal logge inn, dumpe bilder/filmer) .. og bruke det på div fora osv.. (vil da også bli forskjellige kategorier som bilder/film kommer under seff) kan komme til å ta litt tid, men har da også 1200MB og fri båndbredde til rådighet, så har da litt plass.. Mvh Dan Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Kaldblod, si ifra om du er intr i noe hjelp til prosjektet da? lite å finne på om dagen jeg skjønner du;) moralsk@hotmail.com - om du er intr i å legge meg til i msn=) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Har 300 mb diskplass (kan fort bli mer, uten å koste mye mer) og ubegrenset båndbredde. Står på dobbel gigabitlinje i Danmark. :) Trenger hjelp til logo, så om noen er GODE i Photoshop, og kan lage en delvis fancy, delvis minimalistisk logo, så hadde det vært fett. Kontakt meg på PM om det er aktuelt, så gir jeg bildestørrelse osv. :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg