skoglund Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 jeg skal fjerne noen hull i trunken etter at jeg har bytta til en større vinge nå. en jeg har pratet med her har sagt at jeg skal kjøpe "forsenke skruer sånn m kon på å umbrako " hva er dette???? hjelp Siter Mitsu Lancer Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 ingen som vet? har ikke lyst til å sveise igjenn og lakke hele trunken:( Siter Mitsu Lancer Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 gå på jernia i kjøp det da.... si hva du skal ha... Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Hvor er du fra? I Drammen har de dette på Norløff, Industrisenteret og ett sted i Kobbervikdalen mellom Elkjøp og Man Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønne fare Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 . :naaaws Siter Hva skal jeg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Hum.. Hvis jeg har forstått det her riktig... Du har noen hull som du skal tette igjen med skruer fordi du ikke har lyst til å sveise og lakke? Skal vel se pent ut? Da må du hvertfall sparkle og lakke uansett da vel? Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 jeg vet hva jeg skal ha og hva jeg skal gjøre nå:) trenger bare noen slike skruer,lakke dem hvite på toppen og skrur disse ned i hulla. blir faktisk pent, og mye mindre jobb enn sveis og lakk:) Siter Mitsu Lancer Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg