BeemerZ1 Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Skulle til å koble lyd fra PC på anlegget i bilen i sted... Var sikker på at det var RCA-inn på spillleren, men det viste seg å være feil. Hvoran kan jeg koble da? Finner bare sånne Ai-net bokser til iPod og CD-skifter. Er det ikke mulig å gjøre det på en lettere (og billigere) måte enn det? Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Lydfabrikken] Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Hei du! Du trenger en over gang fra ai-net til fhono, denne får du kjøpt til alle som selger alpine. Har dem den ikke inne på lager kan dem bestille den produktbetegnelsen på denne er KCA-121B ca pris 325,- Skulle til å koble lyd fra PC på anlegget i bilen i sted...Var sikker på at det var RCA-inn på spillleren, men det viste seg å være feil. Hvoran kan jeg koble da? Finner bare sånne Ai-net bokser til iPod og CD-skifter. Er det ikke mulig å gjøre det på en lettere (og billigere) måte enn det? Siter Ingen over, all under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 ']Hei du! Du trenger en over gang fra ai-net til fhono' date=' denne får du kjøpt til alle som selger alpine. Har dem den ikke inne på lager kan dem bestille den produktbetegnelsen på denne er KCA-121B ca pris 325,-[/quote'] Takk for hjelpen! Får se om jeg finner en sånn på vei til Sverige da... Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg