X_plode Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 noen som har bilder av eller vet om felger til e30 som har plass til stoooore bremser? må være minimum 16" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 17" felger, 40mm senking, skal byttes til 60mm Siter Speed kills, drive japanese and live forever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Det er orginale 320 bremser forresten. Siter Speed kills, drive japanese and live forever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X_plode Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 er det mye klaring mellom calipperen og eikene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 det vil jo komme ann på innpress, er ikke helt sikker på hvordan det funker, men disse felgene er 25, er vel 16 eller 35 som er orginalt på disse bilene, skal måle klaringen til i morra... Siter Speed kills, drive japanese and live forever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X_plode Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 det hadde vært veldig fint hvis du hadde gjort det. hva heter felgene og hvor brede er dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Det er MASitaly felger.. husker ikke modellen, men mener de ikke blei importert til Norge lenger.. Kan jo hende jeg tar feil.. noe som jeg håper siden jeg trenger en ny :D Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Jeg har selv MasItaly felger, og de gikk konkurs i 2001. Kjedelig, men sant :( Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Uff :( Får håpe jeg får retta den isteden da :( Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X_plode Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Dumt dem er konkurs for felgene var veldig pene og spesielle. Jeg tror jeg går for compomotive MO felger så er jeg sikker på att det blir bra plass til bremsene mine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg