tomg1982 Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Går med noen planer om å bygge om min nåværende 83mod audi 80 quattro til bakhjulstrekk. Tenkte da å få tak i ej girkasse fra en rwd. Noen som vet hvilken kasse som kan passe på motorn? Det er en 2,2 20V turbo motor. (5er) Hørte noe om at ej kasse fra en volvo dissel skulle gå, men er usikker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Går med noen planer om å bygge om min nåværende 83mod audi 80 quattro til bakhjulstrekk. Tenkte da å få tak i ej girkasse fra en rwd. Noen som vet hvilken kasse som kan passe på motorn? Det er en 2,2 20V turbo motor. (5er)Hørte noe om at ej kasse fra en volvo dissel skulle gå, men er usikker? Er vel en mulighet for at det kan passe, da volvo diesel er vw-motor. Men D6 kommer vel fra LT mens D24 vet jeg ikke. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomg1982 Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Men fra hvilken volvo da? 240 eller nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg