mortenste Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 1.4 med 95hk? hvilken modell er dette da? ja d lurer jeg å på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stineM Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 ja d lurer jeg å på? en modifisert en;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 hmm.. 1.4? 95hk? Hva er gjort med denne da? Sikker på det ikke er en 1.3 med 75 hk? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Er 1343ccm med ca 95hk. Det blir vel rundet ned til 1.3 vel. Og utgangspunktet er 75hk ja... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Er 1343ccm med ca 95hk. Det blir vel rundet ned til 1.3 vel. Og utgangspunktet er 75hk ja... hehe Er det orginalt en 1.3 med 75hk så tviler jeg på at det er noe særlig mer i den nå... 95hk er det hvertfall ikke doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Syns også det er forholdsvis mye tune'a av en 1343ccm motor... Selger sa det var ca 95hk. Jeg aner ikke hva som kan gjøres spesielt med Civic motorer jeg, for det har jeg aldri sjekka noe på, men det var snakk om at det var byttet til noe fra USA, eller amerikansk modell. Såpass god i tysk var ikke jeg... Samma kan det være, får vel heller dyttes nedi en VTEC motor og oppgradere bremsene.. hehe... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Tolket det til å bety 2x5" jeg? Ja faen.. hehe. Nå ser jeg det... syns det sto to og enhalv tomme jeg serru :scared Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Jeg skal til råde! Det tror jeg blir bra! Ta turen, vil se på bilen din :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stineM Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Jeg skal til råde! Det tror jeg blir bra! Ta turen, vil se på bilen din :D ja får prøve å få med ei venninne i bilen elr noe;) kommer gjør jeg nok.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Får ikke fram bildene dine :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfgti Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 vær så grei å upload de bildene igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Tror bildene skal funke nå, men har mistanke om at home.online.no var nede før i dag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfgti Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 herlig bil! helt rått med de pottene! :D faen jeg misunner deg gutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stineM Skrevet Juni 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 herlig bil!helt rått med de pottene! :D faen jeg misunner deg gutt ehh litt usikker på om det kanskje skulle stå gitt.. men uansett så er jeg JENTE thihi;) og tusen takk;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 ehh litt usikker på om det kanskje skulle stå gitt.. men uansett så er jeg JENTE thihi;) og tusen takk;) det var det nok flere som ikke visste. hehe. Jente med kul civic er jo kult. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg