leoen Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Noen sett denne? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=752791 Eventuelt, hva ville dere gitt for den? Siter _______________________________ [-] 87mod BMW 735i E32 [x] 91mod BMW 325i E36 (solgt) [x] 92mod VW Golf GT (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 hosjt da... gi heller ett bud på min? ;P Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leoen Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Hehe...var jo meget pen må jeg si. Info om den noen plass? EDIT: Jeg fant jeg fant...men blir jo litt mye for min del da :P Siter _______________________________ [-] 87mod BMW 735i E32 [x] 91mod BMW 325i E36 (solgt) [x] 92mod VW Golf GT (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 bud? bud?? Hehe.. keen på ny bil jeg serru :) Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leoen Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Hehe. Skjønner. Hadde vært stas med sånntnoe ja..men kan nok desverre ikke ta meg råd til det med hensyn til utdanning og slikt til neste år..men hadde det ikke vært for det så :) Men du har ingen "forslag" til bud på den som jeg la ut link til vel? hehe. Siter _______________________________ [-] 87mod BMW 735i E32 [x] 91mod BMW 325i E36 (solgt) [x] 92mod VW Golf GT (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 fått noe bud enda ell?? ser det er like felger som meg,hmm uvant å se andre biler med de da de er litt sjeldne. Kunne godt tenkt meg å tatt en nærmere tiit på den bilen din jeg. ser utrolig fræææsj ut!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg