avz Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=771403 Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Litt dyr vel? Samme som Birger'n skal ha det der jo Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Tja, jo. Nokså fint eksemplar da. Jeg fikk Kjøre en annen på jobben idag, den var ikke like god som min, nesten helt lik å se på, men en liten skade foran. Min er ikke skadet, nylig understellbehandlet gått under 130 på 10år. Syns det er en veldig bra bil. Samtidig må en alltid sette prisen litt høyere for å få det en vil ha. Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Til salgs med andre ord Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg