DaButcher Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Og med ny turbo og chip får du vel fint 200hk kjører du volvo? ser du er fra sotra liksom. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Volvo ja:D Det som gjelder.. Har en grå 240.. :cab Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Volvo ja:D Det som gjelder.. Har en grå 240.. :cab ok.. jeg bodde på sotra før! så om du så den grønne 242'en med laksetrapper, gr.a. vinger, e.polaris og 32" subb, var det meg! men jeg bor i bæææærgen nå. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Laksetrapp ja:D Det har eg og. Dårli gjort å flytte fra sotra..Budde på glesver sant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 200-210hk og 330-360nm med BARE med chip.. da både tenning og bensinchip.. det går værst :p min er org. bare litt mer turbotrykk (0,65bar, samme som FT) tør ikke chippe før jeg har ny girkasse liggende ;) var en eller annen her på forumet som hadde 258hk (på hjula?) bare med større turbo, a-kam og chip.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rudi Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Harregud detter er jo håbløst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Harregud detter er jo håbløst hehe.. offtopic? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 thenkte jeg skule skaffe meg en fk motor mot slutten av someren og fp ut ca. 220hk av den. da blir det jo litt og leke med på skogen kansje. tennings chip?? hva gjør den. stiller mere fortenning?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 thenkte jeg skule skaffe meg en fk motor mot slutten av someren og fp ut ca. 220hk av den. da blir det jo litt og leke med på skogen kansje. tennings chip?? hva gjør den. stiller mere fortenning?? Meg bekjennt, så er det ikke noe som heter tennings-chip, men det heter vell bare chip. Det er motorens styrenhet, ECU, som betyr engine controle unit. den styrer forholdet mellom luft, bensin og tenningstidspunkt. en trimchip vil øke turbotrykket, endre på tenningstidspunkt og øke bensintilførselen på visse turtallsområder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 poffs...ca prisantydninger på kjærra di ? :scared Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 poffs...ca prisantydninger på kjærra di ? :scared vi får se på det til høsten når bilen skal selges legger ut annonse da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 LH-Jetronic 2.4 har en hjerne for bensin og en for tenning.. med gullbox (tenningshjerne, to typer en vanlig og en gullbox) og mappet tenningschip pluss bensinchip så får du et vanvittig drag ihvertfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 LH-Jetronic 2.4 har en hjerne for bensin og en for tenning.. med gullbox (tenningshjerne, to typer en vanlig og en gullbox) og mappet tenningschip pluss bensinchip så får du et vanvittig drag ihvertfall![/quote Locked, nårtid får du tadt bilder, gikk d bra å sveise sperre?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 hehe.. sperra fungerer som bare det.. faktisk så bra at jeg reiv av et motorfeste :p har fungert 400km nå så regner med den er bunnsolid.. (både råning, landevei, herjing. våt som tørr asfalt..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg