Adaes Skrevet Mars 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 Noen som vet om det finnes slange kit til s13, hvor kan jeg få tak i dette?? Siter Audi rs4000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Mars 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 Originally posted by Adaes Noen som vet om det finnes slange kit til s13, hvor kan jeg få tak i dette?? Mener jeg har sett mye av det i bladet MAX POWER!!! (hvis jeg ikke husker helt feil, da?!?!?!) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Powerzone har. Hvis ikke avneterer bl.a. Amber motorsport i England med at dem har det. Det finnes ferdige sett. Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg