anonym Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Hei,lurte på om man kan ha sprøyte sparkel direkte på mdf? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zn00z Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Ikke det smarteste du gjør! Utdanner meg som snekker. så vet at etter noen år har fuktigheten i mdf'n forandra seg uansett ostendighetene og sparkelen vil derfor sprekke opp! Siter Liten MX-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anonym Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Støpe først da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gul-tusj Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 hvorfor ikke støpe alt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Blir vel i utgangspunktet mer kostbart å støpe alt. Man må ha noen lag med glassfiber og det er ikke gratis, hehe.. Så man må jo regne litt på det. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 glassfiber trenger ikke være altfor dyrt, kommer an på hvor man handler;) for al del ikke bruk sprøytesparkel:) det er noe drit...:) bruk heller skikkelig fyller, det gir et mye bedre og mer holdbart resultat:) du kan fint lage delene dine i MDF så "kle" det med glassfiber, pass på at materialene er så tørre som mulig så ikke fuktigheten føkker til resultatet.. ettersynkninger er nesten alltid et problem med glassfiber også, men hvis man lar produktene herde skikkelig på god tempratur er mye gjort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anonym Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 ok.det er ikke så mye jeg skal kle.bare et par høytaler plater som jeg har lagd til golfen.tenkte det hadde vært finere med lakk på di en vinyl.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg