Blueboy Skrevet Mars 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2003 skal sette inn bilde under "avatar" i profilen på forumet men får det ikke til, står at bildet er for stort...hvordan resizer jeg bildet?? har prøvd i "Imaging" men då får jeg bare med en liten del av bildet når jeg gjør det om til 120x120pixels... kan nåken sei meg kossen eg gjør det??? Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Mars 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2003 Edit > Image size ;) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Mars 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2003 Det kan no du til og med gjøre i paint;) Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Mars 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2003 Originally posted by ThugstaRacing Det kan no du til og med gjøre i paint;) Der er det bare å trykke CTRL + A for å merke hele bildet, flytte markøren nede i høyre hjørnet og forminske til ønsket størrelse :) Størrelsen i antall pixler står nederst i verktøylinjen. I tilfelle noen lurte! :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg