Channah Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 lurer på hvilke felger som passer til 240? kunne tenkt meg 17", men er så lei eiker felgene. alle har jo d. kunne tenkt meg noe annet. f.eks de v70r felgene. men hva må man gjøre for at de passer? for de passer vel ikke rett på? kom med masse forslag! :D Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 17" masitaly felger gjør seg på bilen....tenkte jeg skulle fått lasta opp noe bilde av min men jeg får det f-n ikke til å funke.... Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramgjerde Racing Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 superstar S7.KLOSTER KONGE FELG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 superstar S7.KLOSTER KONGE FELG Ja, og veldi billie.. sombrero sombrero sombrero Eller nei!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 veldig fine felger dette ja. men passer de rett på? eller må man modifisere? Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 veldig fine felger dette ja.men passer de rett på? eller må man modifisere? Spørs nok helst ette hvilket innpress du bestiller..Kan velge alt du vil med felgene selv..De har og 3 forskjellige kaliperklaringer.. sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Mener du slike R-felger som jeg har eller? Bilde av felgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 slike ja. =) ble veldig fint på 240. men måtte du gjøre noe spesielt for å få dem til å passe? Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 slike ja. =) ble veldig fint på 240. men måtte du gjøre noe spesielt for å få dem til å passe? For å få de så langt ut i hjulbuen som jeg har de så måtte jeg bare ha 40mm spacer pr. side bak og selvsagt lengre bolter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 er det godkjent med de spacerene da? må nok bli sånne felger en gang ja. :D men en annen ting.? den stylingen du har, var den vanskelig å lage? hva måtte tilpasses liksom? kunne tenke meg å style min litt, men ikke med overdrevet styling. har sett på bross styling, og det er jo en mulighet. Mvh Ann-Cathrin. Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 er det godkjent med de spacerene da?må nok bli sånne felger en gang ja. :D men en annen ting.? den stylingen du har, var den vanskelig å lage? hva måtte tilpasses liksom? kunne tenke meg å style min litt, men ikke med overdrevet styling. har sett på bross styling, og det er jo en mulighet. Mvh Ann-Cathrin. De jeg har er ikke godkjent, men identiske med de originale bortsett fra størrelsen. Stylingen var det en del jobb med ja, måtte skjæres og sveises litt forskjellig. Men til slutt ble det hel ved av det! Bakparten måtte deles på midten og kostes inn 8 cm. Fronten hadde riktig bredde men måtte tilpasses litt for å passe ved innbretten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 De jeg har er ikke godkjent, men identiske med de originale bortsett fra størrelsen. Stylingen var det en del jobb med ja, måtte skjæres og sveises litt forskjellig. Men til slutt ble det hel ved av det! Bakparten måtte deles på midten og kostes inn 8 cm. Fronten hadde riktig bredde men måtte tilpasses litt for å passe ved innbretten. du har nok oversteget godkjent sporvidde, mao. godkjennes ikke. kunne man fått sveiset fast spacers i felgene?? og så bare lakket de i samme farge som øvrige delen av felgen? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 du har nok oversteget godkjent sporvidde, mao. godkjennes ikke.kunne man fått sveiset fast spacers i felgene?? og så bare lakket de i samme farge som øvrige delen av felgen? Nei nei, den metoden kan bare forkastes... Sveising har ikke noe der å gjøre. Har heller ikke oversteget sporvidden: 49-40 = ET10, lovelig sporvidde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Hvor kjøpte du felga dine texascom? pris? skamråe:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Jeg snuser også på "R"-felgene... Har en link til et svenskt firma som selger: http://www.nassjodack.se/ Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg