bom- Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Har fått rust bak ved bakrutene, på begge sider. Lurer på hva som er lurest før man begynner å slenge lakk eller noe i den dur på. Rusten er på ett lite parti. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansto Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Hei! Jeg har det samme problemet på en Mazda 323, jeg tenkte å skjære ut rusten, slipe ned kantene og tette hullet med glassfiber, pusse og lakkere... tror du det går? har ikke erfaring med dette selv... Siter -1989 Opel Kadett 1.6i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bom- Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Hei!Jeg har det samme problemet på en Mazda 323, jeg tenkte å skjære ut rusten, slipe ned kantene og tette hullet med glassfiber, pusse og lakkere... tror du det går? har ikke erfaring med dette selv... Har ingen erfaring selv heller, men tror vel at det skal funke å bare overflate slipe det ellernoe, tror ikke rusten er så omfattende. Men er vel en ide og grunne først ? det jeg tenkte jeg skulel få svar på her, men lite med respons ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansto Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 var dårlig med svar å få ja. Kan jo høre hos en spesialist, eller i butikken der du får kjøpt slike ting... Om rusten kun er overfladisk holder det sikkert å pusse vekk, kanskje bruke rustfjerner, deretter grunnne og lakkere... Send meg gjerne ett tips om du finner ut av det! Siter -1989 Opel Kadett 1.6i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg