SiLvEr_19 Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Hei! Noen som var på mazda treff på akkerhaugen sist helg fre-søn utenfor notodden? Bilder? Filmer? Bra oppmøte? Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Hei. Skatergirl kjørte REPU'n min dit, men bare på Søndag. Tok ingen bilder. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Hadde eksamen, så det ble dårlig... Får vel ordnet et eller annet igjen snart. Begynt å låne bort Repu`n nå eller Frank?? Kan jeg låne bilen til bestemor da eller, hehe... Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skatergirl Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Hei. Skatergirl kjørte REPU'n min dit, men bare på Søndag. Tok ingen bilder. mvh Joda, tok noen bilder jeg. Men, var ikke så mye å ta bilder av da vi kom... Fikk bilde av årets bil og ellers ble det vel bare REPU'n... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Joda, tok noen bilder jeg. Men, var ikke så mye å ta bilder av da vi kom... Fikk bilde av årets bil og ellers ble det vel bare REPU'n... Legg ut de bildene du tok her da :) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skatergirl Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Legg ut de bildene du tok her da :) Må dessverre meddele at jeg ikke er så smart... så det funka dårlig. Ellers er konklusjonen min fra turen at de fire menneskene vi snakket med var veldig hyggelige, de tre bilene som var igjen var fine og ellers hadde vi en bra tur. :) Skulle bare kommet en dag før... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg