slayer Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Hei.. Hvordan er dette felgmerket? Bra, dårlig, ok? http://www.tsw.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 TSW, er kjent for å være ett bra felgmerke. Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 TSW, er kjent for å være ett bra felgmerke. Godt å høre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Bare du holder deg unna disse går det nok greit: (vet ikke om kvaliteten, men de er bare så usaklig stygge) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 solide felger, som tåler mer en Rial hvertfall... Har et sett til salgs hvis du er intr, 16" 112/5 med tre uker gamle dekk. Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Har bestillt disse. Håper dem er bra, har forresten hatt de felgene lengre opp på siden her.. Jeg skal ikke ha dem igjen for å si det sånn.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leddy Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 du skal ha volcano til 406? har aldri sett det, blir nok bra :) Siter Ring-fan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 du skal ha volcano til 406? har aldri sett det, blir nok bra :) Ja! :) Syns dem så tøffe ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Leikanger Auto, 7600kr inkl frakt. :) 18" Uten dekk da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Shariff forhandler for felg import, og de har disse felgene. Du kan se selv på internet siden deres (http://www.felgimport.no). Regner med du får de billigere hos shariff, enn de prisene felg import har på sidene sine. Hadde TSW felger for lenge siden, og var fornøyd med de. Kjørte 40 profil dekk, og de tålte all julingen de fikk. RIAL ble nevnt ovenfor her, og har også hatt felger derifra. 19" med 35 profil dekk. Etter en sommer merket jeg risting på rattet, så var ikke fornøyd med kvaliteten på disse. Kjører SMC felger nå, 19" med 35 profil dekk, på andre sessongen, og ingen tegn til risting eller noe. Men så er de heller ikke kjørt mange km.. Suverent mest fornøyd var jeg med AEZ felgene jeg kjøpte brukt, og deretter kjørte 3 sessonger med (8,5x18" med 40 profil). Selv om jeg 2 ganger ikke så noen dumper i veien, så bilen faktisk hoppet - så viste ikke felgene noen tegn til skade etterpå. Veldig bra. VOLCANO felgene er pene. Godt valg. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjellings Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Bare du holder deg unna disse går det nok greit: (vet ikke om kvaliteten, men de er bare så usaklig stygge) Hadde 17 tommere av disse på Calibraen. Var bra kvalitet, men fortauskanter og steinsprut var ett helvette.... Felgene stikker lenger ut enn dekkene Siter 1998 Audi A6 2,4 V6 Avant 1996 Audi A4 1,8 Avant (Solgt) 1991 Opel Calibra (Solgt) ------------------------ 1970 Mustang Mach 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Har bestillt disse. Håper dem er bra, har forresten hatt de felgene lengre opp på siden her.. Jeg skal ikke ha dem igjen for å si det sånn.. :) Sleng opp bilde når du har fått dem på bilen da :) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Ja skal gjøre det, blir vel ikke med engang. Dem fikk inn felgene 7.juni, så da blir dem sendt til meg.. Blir iallefall moro. :) Får en liten kant også, har savna det litt.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Jeg har disse Volcano-felgene, virker veldig bra de! Har dog ikke kjørt så mange mil med de enda da.. Riktig så fete også mener jeg da :) (Veldig dårlig bilde av felgene på bilen) Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Jeg har disse Volcano-felgene, virker veldig bra de! Har dog ikke kjørt så mange mil med de enda da..Riktig så fete også mener jeg da :) (Veldig dårlig bilde av felgene på bilen) Så bra ut det! Er eikene litt mørkere enn på "vanlig" felger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg