Goop Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Haha. minner meg om en jeg kjenner. Han hadde en Golf G60 med 190HK under huven. Han hadde klistra på CL merket bak. Ja..hehe..En kompis av meg har sunny GTI-R. Sånn med sinnsykt scoop på panseret.. Han har lyst på originalt panser og LX-merke bakpå.. sombrero hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 fan, kjøpte slik racingitter for 200 spenn!!! RAN! :scared så målte jeg og styrte...SÅ TOK JEG 1 mm for mye....hele driten hargått til helvete nå! :(((((((( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 på jobb har vi racinggitter i 2500x1250mm rustfritt stål :p fungerer utmerket å pulverlakkere det sort matt ex.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 på jobb har vi racinggitter i 2500x1250mm rustfritt stål :p fungerer utmerket å pulverlakkere det sort matt ex.. Ja, grillen er jo 630 x 240mm tror eg..:P (ikkje sikker) 86+ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 bilder av nye bilen mottas med glede den tror jeg vil blir grom :) skal tømme turbon til vintern i benken. bilder for komme senere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 veldig og populært det var og chatte i den tråden her? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 den tror jeg vil blir grom :) skal tømme turbon til vintern i benken. bilder for komme senere... Du MÅ få filmet detta !!! Hvis ikke du har kamera så stiller jeg opp ass (såsant jeg har tid) :D BTW: Hva slags innsprut skal du ha på denna? 4/8? dyser? Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 det blir autronic smc som jeg har hatt de siste åra. jeg er trofast med rødblokk og 4dyser :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Hva med 16 ventilers topp i den nye motor'n? hakke vurdert det da? Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 blir for dyrt det nå...kanskje neste gang... funker gøtt med 531 og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 visst fungerer det, men fy faen te rått det ser ut med en rettstilt 16v motor i en 240 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 motorn til dre racing har fått til rettstilt 16v fint.koster og være kul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 en jeg kjenner kjøpte marieveiv og nye råder, stempel og 16v topp for 2000kr.. gudene vite hvem idiot som solgte ham det.. men sånn er det noen lever i dritten og andre flyter på den og har bare litt vel mye flaks.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg