vwsportz Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 holder på med det elekriske enda å lurte på om noen har den hvite pluggen (avlang med mange ledninger inn)eller hva jeg skal kalle det som står i på ene siden bak på speddometret...min er ødelagt skjønner dere....eller noen som muligens kan fortelle meg hvor jeg kan skaffe en?eller om det er noen som har en å selge meg? en ting til begynner å lure på om speddoen er fra golf 1...det går til 220,,,å har bare to lyspærer i overkant som lyser opp skivene(oppe litt inn mot midten) skivene er ikke gjennomsiktige) så det er ikke pærer bak....så er det fra golf en eller toer? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sotrenseren Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 du har et 2`er.. samme som mitt.. 91-mod har er insrument liggende med "pluggen".. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Mai 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 ok....og det du har er til golf 2 gti 8 ventilers eller? lyst til å selge meg bare pluggen? har helst ikke lyst på nytt speedo ettersom jeg byttet ut det som sto i pga at det så ikke ut....det je satt i hadde gått bittelitt mere så....men tilnærmet likt.... Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg