Nedi Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Har holdt på med denne i 2-3 timer, ikke mest tid, men alikevel en del gjort med den. Jeg har byttet panser, deler av fangeren, laget vents på siden, laget sideskjørt, satt på vinge, byttet interiør, laget noe dekalgreier og laget en seriøs FEMI EDITION av denne skuten!!! ser faen ikke ut, men har gjort en okei jobb med den takk til MSPEED håper dere liker den mvh Nedi Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Fet denne, Nedi... Er det bare meg, eller er sideskjørtet litt skjevt? kan være bare meg... Ser litt rart ut at du ikke har like lav bakfanger som sideskjørt og frontfanger, men... X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 hm.... ikke godt å si, deler av det er CP, resten er brush... skal ikke være skjevt... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 ? kan være bare meg...Ser litt rart ut at du ikke har like lav bakfanger som sideskjørt og frontfanger, men... X kan ikke ha lavere bakfanger, har så sjukt stort eksosanlegg og pga stabiliteten i bilen så har jeg masse stab-stag og dritt der bak, ser du ikke det? lol Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 hehe.. meget fet.. likte den delem med "femi-edition" hehe :) har ikke noe å klagge på utenom en liten ting.. bakfelgen.. den står ikke helt i vater vil jeg tro.. hehe :) eller er det en ny type felg? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 hehe.. meget fet.. likte den delem med "femi-edition" hehe :) har ikke noe å klagge på utenom en liten ting.. bakfelgen.. den står ikke helt i vater vil jeg tro.. hehe :) eller er det en ny type felg? hehe lurer på om du skal se en gang til jeg for den felgen er som den skal.... har du hørt om CAMBER ? denne har negativt camber:D Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 ingen bakfanger?? ser passe dårlig ut... rosa flammer var vel det styggeste på hele bilen, ellers en OK modd btw, modden skal være større enn org(bildet altså) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slicky Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 nice, everything is well done but that flame... OH MY GOD! besides, it's off angle ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 thank`s for CC ! I KNOW ABOUT THE FLAMES!! just had to do something crazy to it u know....3hours, not bad eh ? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Nice modd... likte ikke helt flammen, men men.. skjønner at du måtte ha noe crazy på bilen! ;) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg